Somatodrol – suplement na budowanie muskulatury oraz opinie na jego temat

stosowanie-somatodroluJak to jest, że jedni bez problemu przybierają na wadze i rzeźbią swoje muskuły. Natomiast inni miesiącami próbują przytyć, a kiedy już nabierają kilogramów to pod postacią tłuszczu. Niestety natura nie obdarzyła wszystkich równo i trzeba się z tym pogodzić. Jeśli jednak chce się wyrównać niektóre szanse to trzeba sięgnąć po pomoc nauki. Jednym ze sposobów na pobudzenie organizmu do wytworzenia mięśni jest suplementacja. Takim produktem, który stoi na czele wielu rankingów zaufania konsumentów jest Somatodrol – tabletki wspomagające przyrost masy mięśniowej.
Jest on głównie reklamowany przez kulturystów, którzy z jego pomocą legalnie pobudzają organizm do zmożonej pracy.

Co stoi za sukcesem Somatodrolu?

Praca nad ciałem i jego rzeźbą przypomina trochę budowę domu. To jaki będzie efekt końcowy zależy od tego jakie użyje się produkty i czy praca będzie dokładna. Należy zatem postawić na wysokiej jakości białko, które stanowi podstawowy budulec mięśni. Jeśli chce się mieszkać przez wiele lat we własnym domu trzeba go postawić na silnych fundamentach. Po drugie nie można szczędzić na odpowiednią izolacje czy ocieplenie. Podciągając tę analogię do rozbudowy swojej sylwetki warto skupić się właśnie na tym co karmi mięśnie i daje siłę podczas treningów. Istnieje wiele substancji, w tym hormonów, które wpływają pozytywnie na mięśnie. Bez wątpienia należą do nich guarana, witamina B12 czy arginina oraz beta-alanina. Są to składniki Somatodrolu, dzięki którym osoby go zażywające potrafią przybrać nawet 14 kilogramów podczas 3 miesięcznej kuracji.

Czy Somatodrol jest legalny w zawodach kulturystycznych?

Jak wiadomo ostatnio świat sportu zatrząsł się od ciągłych doniesień o nieuczciwych zawodnikach. Przy okazji Olimpiady w Rio de Janeiro wyszły na światło dzienne nieuczciwe praktyki wielu atletów z Rosji i nie tylko. Od kiedy medycyna zaczęła rozwijać się w tak zawrotnym tempie okazało się, że nie każdy sportowiec jest święty. Zaczęło się od wstrzykiwania testosteronu albo hormonu wzrostu. Nie jest żadną tajemnicą fakt, że te dwie substancje dają ogromną przewagę nad innymi. Badania porównujące sportowców o zwiększonym poziomie tych hormonów z zawodnikami o nawet 20-30% niższym ich poziomem wykazały jedno – Ci pierwsi mieli znacznie lepsze wyniki. Dotyczy to zarówno rozbudowy mięśni jak i wytrzymałości organizmu podczas wysiłku. Dlatego też doping stał się nie tylko domeną kulturystów, ale i lekkoatletów czy maratończyków. Jeśli chodzi o Somatodrol opinie po internecie chodzą różne. Niemniej jednak można go z czystym sumieniem polecić zawodnikom startującym w zawodach. Skład tego suplementu został opracowany w ten sposób, że sam w sobie nie posiada zabronionych substancji. Jednakże wymienione wyżej składniki potrafią skutecznie podnieść poziom testosteronu. Wyniki badań laboratoryjnych wskazują nawet na wzrost o 30 procent. Natomiast jeśli chodzi o hormon wzrostu to po kuracji Somatodrolem można spodziewać się, że jego poziom podskoczy o 26 procent.

Nasz opinia o suplemencie

Sięgając po ten suplement diety macie pewność, że jesteście uczciwi i w zgodzie z samym sobą. Sport wymaga wiele wyrzeczeń, nawet jeśli nie jesteście zawodowcami to pragniecie pokonywać samego siebie. Dzięki naturalnym i legalnym składnikom Somatodrolu ma się pewność sukcesu. Zawsze sięgajcie po sprawdzone produkty, które są polecane przez innych użytkowników. Dokładnie tak jest w przypadku tych tabletek. Cieszą się dobrą opinią wśród sportowców jak i amatorów. Warto zaufać sprawdzonej marce.

Na co zwrócić uwagę budując muskulaturę – 3 kluczowe czynniki

Istnieje kilka kwestii, które są nieodłączne dla zbudowania masy. Jednak dla wielu nie jest to takie proste i oczywiste. Często zakłada się, że mięśnie = dużo jedzenia. To jednak jest zbyt daleko idące uproszczenie. Należy wiedzieć co jeść oraz jak ćwiczyć, aby osiągnąć sukces.

Zacznij od odpowiedniej diety

3-cynniki-budowania-muskukaturyDużo mówi się o zbilansowanej i pełnowartościowej diecie, jednak co się kryje pod tymi hasłami? Przeważnie codzienny jadłospis ustala się w oparciu o swoje cele i styl życia. Jeśli ktoś chce utrzymać szczupłą linię to wiadomo, że spożywa wyłącznie produkty niskokaloryczne i omija tłuszcz. Natomiast osoby pragnące uzyskać odwrotny efekt muszą postawić na przyswajanie sporej ilości białka. Podstawą do budowy mięśni jest wysokiej jakości białko, które znajdziesz w twarogu, mięsie czy rybach. O tym co warto spożywać napisaliśmy osobny artykuł. Jednak na samym białku nie należy poprzestawać, organizm potrzebuje również szeregu innych składników. Mężczyźni szczególnie powinni sięgać po błonnik, ponieważ zmniejsza on możliwość występowania raka jelit. Błonnik wymiata resztki jedzenia zalegające w organizmie oraz nakłada powłokę ochronną na ścianki jelit. Znajdziecie go w warzywach, owocach oraz otrębach. Nie zapominajcie o węglowodanach, które dają sporo energii na trening. Postawcie na wszelkiego rodzaju kasze, ryż oraz płatki owsiane. Dieta powinna być dostosowana do trybu życia. To znaczy, że jeśli trenuje się to trzeba pamiętać o posiłku przed oraz po wysiłku. Organizm, który ćwiczy musi mieć dostarczane wszystkie składniki odżywcze, aby miał siłę i nie palił mięśni.

Dobra suplementacja może zdziałać cuda

Nigdy nie popieramy sięgania po nieuczciwe metody. Jednak często nie jesteście w stanie uzupełnić wszystkich substancji odżywczych z diety. Bywa, że wysiłek jest niesamowicie męczący oraz macie wiele innych obowiązków typu praca czy rodzina i nie jesteście w stanie skupić się wyłącznie na sobie. Wtedy właśnie warto sięgnąć po suplementy diety, które idealnie wspomogą uzupełnienie pewnych niedoborów. Można postawić na konkretną witaminę, czy aminokwasy. Jednak warto spojrzeć na to perspektywicznie i zadziałać bardziej kompleksowo. Jeśli macie problem z przybraniem masy w sensie mięśni, a nie tkanki tłuszczowej to zastanówcie się nad produktami wspomagającymi właśnie ten problem. O jednym z nich napisaliśmy artykuł.

Jak ćwiczyć, by zwiększyć objętość mięśni?

odpowiedni-treningOprócz tego co i w jakich ilościach spożywacie ważne jest jak trenujecie. Istnieje wiele teorii mniej lub bardziej sprawdzonych, co do jednego można mieć pewność. Chodzi głównie o to, że intensywny wysiłek typu interwał, kardio czy po prostu bieganie nie dadzą wam mięśni na miarę kulturysty. W ten sposób można zrzucić sporo tkanki tłuszczowej. Natomiast jeśli waszym celem jest wzrost masy mięśniowej to trzeba postawić na zabawę z ciężarami. Krótkie serie z dosłownie kilkoma powtórzeniami, ale za to naprawdę sporymi kilogramami doda objętości mięśniom. Ten rodzaj treningu zwiększa poziom testosteronu w organizmie. Jeśli jednak twoja suplementacja jest bardziej nastawiona na produkcje hormonu wzrostu, postaw na inny rodzaj wysiłku. W takim układzie zmniejsz obciążenie, ale zwiększ powtórzenia. Taka praca przyniesie podobne efekty, ale za nimi będzie stał inny hormon.

Co jeść, aby wybudować większą masę mięśniową?

jedzenie-na-maseJak wiadomo zbilansowana dieta jest kluczem do zbudowania silnych mięśni. Podstawą jest wysokiej jakości białko, stanowiące najważniejszy budulec tkanki mięśniowej. Najprostszym sposobem jest stosowanie suplementów diety, które mają w sobie skumulowane składniki najpotrzebniejsze w diecie sportowca. Jednak, aby uzyskać prawdziwą siłę i nie mieć tzw. napompowanych bicepsów, które de facto są puste w środku warto pozyskiwać wartości odżywcze z pokarmu. Dzięki takiej naturalnej suplementacji macie pewność, że wasze muskuły są siłą samą w sobie.

Przykłady produktów, które dają siłę i powodują wzrost masy mięśniowej:

  • Kurczak – chyba nikt nie myślał, że może zabraknąć go w tym zestawieniu. Nie ma się co dziwić, ponieważ to mięso jest doskonałym źródłem wysokiej jakości białka. Wpływa nie tylko na budowę mięsni, ale także na mocne kości oraz równowagę wagi. Inną zaletą kurczaka jest łatwość jego przyrządzania oraz dostępność w niemal każdym sklepie. Istnieje niezliczona lista przepisów na przygotowanie tego mięsa pod każdą postacią. Prawdopodobnie kurczak nigdy się nie znudzi.
  • Twaróg – jeśli ktoś nie je mięsa w ogóle to warto, aby sięgnął właśnie po twaróg. Oprócz tego, że jest to źródło białka to również dostarcza organizmowi wiele witamin oraz wapń. Co istotne, to fakt, że twaróg zawiera w sobie białko pod postacią kazeiny. Sama kazeina jest idealna dla budowy mięśni, gdyż spowalnia trawienie białka. Poleca się zjeść co najmniej 100 gram twarogu albo serka wiejskiego w przeciągu godziny po zakończeniu treningu.
  • Wołowina – to jedno z najchudszych mięs, które stanowi idealny budulec mięśni. Dodatkowym atutem wołowiny jest obecność wielu aminokwasów wspierających insulinę, która również wspomaga rozbudowę tkanki mięśniowej. Wołowina zawiera w sobie także szereg witamin z grupy B, a także cynku oraz żelaza.
  • Jajka – wiele osób uważa jaja za produkt dający długie i zdrowe życie. Ponoć azjaci, którzy dożywali setki zawsze wspominali o wpływie jajek na ich długowieczność. Dla sportowców jajka są czystym białkiem i to naprawdę wysokiej jakości. W ich białku znajduje się aż dziewięć aminokwasów oraz witamina D. Innym atutem jest ich cena, w porównaniu z wołowiną stanowią niezwykle tanie źródło białka.
  • Tuńczyk oraz inne ryby – warto jeść od czasu do czasu filet z tuńczyka, chociaż niestety nie należy on do najtańszych. Ryby są niezwykle bogate w białka i co ważne posiadają niewielką ilość tłuszczu. Dlatego osoby, dla których ważne jest utrzymanie tkanki tłuszczowej na jak najniższym poziomie powinny sięgać właśnie po ryby. Ponadto świetnie wspomagają przemianę materii.
  • Owoce i warzywa – może i te produkty nie stanowią źródła czystego białka to jednak zbilansowana dieta jest kluczem do odpowiedniej rozbudowy ciała. Dzięki zieleninie organizmowi dostarcza się przeciwutleniacze, które wspomagają odporność. Zawierają w sobie szereg witamin typu C, E oraz beta-karoteny. Poza tym, aby organizm odpowiednio przyswajał białko i inne minerały potrzebne są właśnie wartości odżywcze pochodzące z warzy i owoców.

Tych sześć pozycji stanowi podstawę do budowy masy mięśniowej. Dzięki zastosowaniu tych składników można osiągnąć zaskakujące efekty. Oczywiście należy pilnować, aby dieta była zbilansowana i bogata we wszystkie składniki. Nie można zapominać o węglowodanach złożonych. Warto zwracać także uwagę na to jakiej jakości kupuje się mięso oraz inne produkty